štvrtok, februára 28, 2008

Chlapec a dievča


Chlapec a dievča išli na motorke viac ako 120 km/h.
-D: Spomaľ prosím bojím sa.
-Ch: Nie, nie. Je to zábava.
-D: To teda nie je. Prosím spomaľ už!
-Ch: Fajn. Ak mi povieš, že ma miluješ.
-D: Milujem ťa. Spomaľ už!
-Ch: Teraz ma objím, ako by to bolo posledný krát.
Dievča ho objíme...
-Ch: Môžeš mi dať dole helmu a nasadiť si ju? Zavadzia mi.
Na druhý deň v novinách:
Motocykel narazil do budovy, kvôli zlyhaniu bŕzd. Boli na ňom dvaja ľudia, ale iba jeden prežil. Pravdou je, že chlapec v polovici strmého kopca zistil, že mu vypovedali brzdy, ale nechcel aby to jeho priateľka vedela. Namiesto toho chcel, aby mu povedala, že ho naozaj miluje, posledný krát chcel pocítiť jej objatie a potom jej dal svoju helmu napriek tomu, že to znamenalo jeho smrť, len kvôli tomu, aby ona mohla žiť!
.
.
.
.

Na tento príbeh som našla rôzne rekacie. Tu sú ukážky:
...Strašne smutný príbeh.ale pekný. chalan videl čo im hrozí a obetoval sa.musel ju veľmi ľúbiť...
...Tomu sa vraví láska za hrob...
...Tomu sa povie hlúposť ...


Bolo ich tam veľa, vybrala som len niektoré z nich. Tento príbeh ma veľmi zaujal. Podľa mňa 
málo ľudí by dokázalo niečo také urobiť. Tu prichádzajú rôzne zamyslenia... 
Ale nech sa už každý sám zamyslí a ucelí si postoj na tento príbeh
a na svoj život ako by sme sa my zachovali v takejto
situácií...

 


3 komentáre:

Edy povedal(a)...

Myslim,ze chlapec sa zachoval hlupo a mudro zaroven.
Hlupo preto,ze nezaobstaral dve prilby hned,ked vyrazali...
Mudro preto,ze lubil svoje dievca a nic jej nepovedal,pretoze to by znamenalo smrt oboch.

Lubil ju a preto ho uplne chapem,a nepochybujem,ze by som sa v takej situacii zachoval rovnako...

Edy

Bobrunka povedal(a)...

Kolko ludi by to dnes urobilo? Neviem si predstavit, ze by som mala za jedinu minutu zhodnotit, ci niekoho lubim viac ako svoj zivot..

Fleur

Anonymný povedal(a)...

Tento pribeh je ojedinely a preto si zasluzi nad tym sa zastavit porozmyslat o sebe a o zivote.
Laska je hlavny zdorjom zivota a zivot by nemohol dalej byt keby sa neobetoval pre svoju jedinu lasku.
Klaniam sa.